December

Sondag.

Lucia firande pa Scandinavian Centre, tyvarr sa glomde jag kameran sa det blir inga bilder.
Lussekatter, glogg, mackor och andra godsaker. Det var en 10-12 ungar som var med i lucia taget och de sjong alla svenska klassiker. Jag traffade ocksa en Svenska som kanner en slaktare som gor Julskinka till henne varje ar, Synd bara att det tar 3-4 veckor innan skinkan ar klar annars hade vi kunnat ha julskinka har med.

Lordag

Super Soccer Saturday och kaffe vad mer kan man begara av en lordags morgon ???
( kanske att huvudvarken fran igar kvall ska ga bort )
Jag blev inbjuden till en julfest igar kvall, sa jag tog med mig Shauna. Det var mycket trevligt och vi far hoppas att det kan bli mer av den sortens fester i framtiden.
Vi har det riktigt varm har idag, solen skiner och det ar bara -2 grader. Tur for mig eftersom jag inte har rad att kopa alla de vinterjackorna som man behover ha har for att kunna ta sig utanfor huset.


Onsdag kvall.

-36 grader just nu. Jag tror jag maste kopa en ny jacka imorgon
( eller snarare 4-5 jackor ) for att halla mig varm.

Onsdag

Usch vad trott jag ar idag ..... 2 lediga dagar per vecka racker inte till.

PS. Titta in pa
http://runesson.blogg.se for att se sara's nya bakrund+layout som jag designade och snickrade ihop imorse.


Mandag

Ja ha da var det December igen ..... 

Det ar svin kallt har fortfarande. Jag har ingen energi att skriva mer, det blev bara en ny bakrund idag. Shauna sager att den ar ful och det far jag nog halla med om :)
Jag far fixa en ny imorgon .....

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ar lika seg som du.. min blogg har inte blivit uppdaterad pa hela veckan! Small pa fingrarna! Kan du inte lagga upp en ny bakgrund till mig?? Kram

Postat av: Sara

Vad fin den blev.. miljoner kramar till dig!

2006-12-07 @ 13:13:35
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback