Olje byte

Japp nu var det dags igen att byta olja..... Det var ju ganska lange sedan som jag bytte den... Fredag morgon forra veckan..... Som alla vet sa maste man ju byta olja tva till tre ganger i veckan har i canada.

Jag ska smorja upp lederna i min rygg ocksa idag ( chiropractor ). Men just nu sitter jag och dricker kaffe och langtar tillbaka till dagarna nar man blev vackt av en skrikande Mia mitt i natten och bakade kladdkaka minst en gang om dagen. Ahh the good old times......

Hmm det pa minner mig om att jag ska ata varma toastade mackor med ost och skinka till lunch idag.
En annan gammal Mill Hill klassiker.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ar for harlig- sjalv langtar jag med tillbaks till den tiden.. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback