Slut pa veckan

Lordag.

Det ar helg dag har i dag, fast vi hade oppet pa jobbet anda. Det har inte hant nagot har sen I torsdags, forutom att vi fick ju tillbaka elen idag sa jag kunde blogga igen. ( kul kommentar Sara (skrattar) )
( elen var val tekniskt satt tillbaka pa torsdag morgon men..... ehh det gick inte att uppdatera bloggen.....)


Torsdag.....

Vi hade ingen el i morse. Ingen TV inget internet INGET KAFFE !!! Inte den basta starten pa min lediga dag men det ar val inte hela varlden.......

Jag fick biljetter till en forhands visning av nagon film ( jag tror det ar dixie chicks filmen ) Sa vi ska val ga till den ikvall, annars sa hander det inte sa mycket.

Torsdag kvall.

Det var Dixie Chicks filmen "shut up and sing" som vi gick till. Tro det eller ej men den var mycket bra !
plus att vi vann i en dragning. Dixie Chicks CD, t-shirts, harprodukter + lite annat smatt och gott.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tur ni har! Sjalv vinner jag aldrig nagonting. Jag slangde min CV till lite jobb i Sverige. Vi far se hur det gar.. :)

Postat av: Sara

Har ni el igen??

2006-11-11 @ 21:25:00
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Sara

Vad menar du med: ..ehh gick inte att uppdatera bloggen?? Ha ha ha Jag kanner dig!

2006-11-12 @ 14:02:43
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback