treat

Sondag morgon.

105234-61

Lordag kvall,

Mer sno tidigare idag och -33 C grader just nu.....

Fredag,

Sno, sno och mera sno ..... det har val kommit en 15 cm sno till idag. Synd bara att vi inte har pulka och pulk backe.....
Imorgon blir det premiership football pa morgonen och jobb sent pa kvallen.

Onsdag,

Det var Snostorm har igen igar .... 40cm Sno pa 3 timmar sa det var ganska hektiskt med snorojning och forsoka ta sig till jobbet. Tyvarr sa lyckades jag ta mig in till jobbet och kunde inte sitta hemma och gotta mig i soffan.

Minneapolis resan gick bra men det var ganska jobbigt med bil korningen mitt i natten. Vi kopte lite julklappar till alla och massor av julklappar till Shauna ..... Inget till mig ( Jag vet inte hur det hande ??? )

Jag sag en ny klocka till mig sjalv men vi hade ingen tid ( ha ha ha ) att aka tillbaka och kopa den.


Mandag,

LIFE IS GOOOOOOOD !!!!!!


treat

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gott det ser ut.. *mums*
Jag fick ditt paket med alla klappar i haromdagen. Tusen tack! Halsa sa himla gott till Shauna! Mia sa "oh happy birthday?" Kram kram

Postat av: Sara

Vad gott det ser ut.. *mums*
Jag fick ditt paket med alla klappar i haromdagen. Tusen tack! Halsa sa himla gott till Shauna! Mia sa "oh happy birthday?" Kram kram

2006-11-29 @ 22:18:57
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Sara

tankte att jag skickar kommentaren 2ggr sa att du verkligen ser den! *ler*

2006-11-29 @ 22:19:47
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Andreas

Oppna inte Julklapparna innan Julafton bara :)

2006-11-30 @ 20:22:05
Postat av: Sara

Jag lovar.. har lagt alla paket langst in i garderoben sa ingen kan se dem! Utom jag.. he he he

2006-12-01 @ 10:56:42
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad fint det ar! Men gud sa kallt- kan man ga ut da???

2006-12-03 @ 21:05:59
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev... :)

2006-12-03 @ 21:06:30
Postat av: Anonym

Alltsa Sara.. hmm undrar varfor det inte star det??

2006-12-03 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback