Work, work, work and more work

Tisdag

Jag hittade Svensk Ost igen hos min lokala Deli affar.... Swedish Ambrosia..... Hur god som helst.
Kostade typ 200kr men det var det vart. Sitter och ater Knackebrod och Ost till lunch nu.


Mandag

Det ar mycket pa jobet nu for vi har fatt in alla vara nya klader till jul. Jag jobbade till 02:00 i gar kvall.
Vi maste fa ut alla klader mellan stangning sondag och oppning mandag.
Jag tankte att jag skulle ta lite bilder pa min affar men det blev lite sent..... 

Jag ar ledig idag och jag tror att jag ska aka och kopa ett nytt dun tacke, det ar lite kallt har och vi har bara ett gammalt tacke som vi kopte pa IKEA's fynd avdelning i Toronto.
Jag funderar ocksa pa att gora en rabarber paj for jag hittade rabarber i frysen .....

Mandag kvall....

Det blev inget tacke for det var for dyrt. Det var bara ett som var pa rea men det var for litet.
Jag antar att min dag inte var speciellt productiv, det blev ingen rabarber paj heller ......

Kanske pa torsdag nar jag ar ledig igen.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vart samtal var ju ratt sa produktivt? :0

Postat av: Sara

Det later inte sa dumt! Sjalv ska man lagga sig nu.. ha en bra dag! Kram

2006-11-07 @ 23:06:51
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback