Lite mer "normalt" vader + En rolig bild

Det blir lite segt med uppdateringarna pga mina brutna fingrar. Jag far inte ha nagot gips sa fingrarna varker mest hela tiden. Svulnaderna har gatt ner lite sa det borjar val bli battre. Det ar ratt svart att anvanda datorn, det tar valding lang tid att  skriva......
Shauna var hos doktorn har om dagen och hon fick lyssna pa det nya hjartslaget. Mycket intressant, nasta gang sa maste jag se till att jag inte jobbar sa att jag med kan ga.

Vi ska ga och titta pa hus idag, vi fick inte sa mycket pengar fran banken pga att shauna's lon inte raknas. Sa det ar bara min lon som vi kan lana pa...... Det hade varit battre om vi hade kunnat fa 20-30,000 dollar mer men vi far klara oss med det vi fick helt enkelt. Det blir nog ganksa svart att hitta nagot men vi kan ju alltid kopa ett hus som behover fixas upp......

Rolig Bild

image141
image192


Kommentarer
Postat av: Sara

Det loser sig alltid ska du se.. och fingrarna blir battre.. Det ar klart att du maste ga med pa ultraljud!!! Ta ledigt fran jobbet! Kram kram

2007-08-09 @ 22:43:47
Postat av: Anonym

hahahaha asg! den va bra : ) /lillsyster

2007-08-10 @ 05:48:57
Postat av: Doris Almén

Härligt att höra att ni ska bli föräldrar! Är du opererad i fingrarna nu? Osteoperos? Kram från Moster Doris

2007-08-10 @ 22:49:17
Postat av: Sara

Ha ha jag gillar bilden pa pappa! Idag har jag trakeps det kanske hade hjalpt att ta pa sig mossan? Kram

2007-08-12 @ 12:17:35
Postat av: Sara

Hur gar det med handen?? Hoppas battre.. ring mig nar du ar ledig.. kram

2007-08-19 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback