uhhhhh

jag har inte haft sa mycket att saga har pa senaste....

Fingrarna ar ok, de gor ganska ont fortfarande men det ar inte hela varlden. Jag ska ga pa sjukgymnastik den 28:e.
Det har inte blivit nagot hus an..... jag tror vi far vanta tills vi har lite mer pengar till godo for vi har lagt ett par bud men inte lyckats fa nagot annu.
Vi var hos Shauna's foraldrar i helgen och slappade, det var super gott. Jag har tagit ledigt i borjan av september for det ar lang helg har ( labour day ).
Shauna mar bra fortfarande, fast vi har slutat att ata pasta.......


Kommentarer
Postat av: Ingemar Kauppinen

Skönt att handen är bättre.Hälsa till Shauna med magen.

2007-08-21 @ 20:57:43
Postat av: Sara

Jag skulle inte klara av att inte ata pasta.. det ar det vi lever pa typ sa latt och snabbt! sager latmasken Sara ;)

2007-08-22 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback