Februari

Lordag

-47 Grader ....... tur att man har en frys som man kan sitta i och halla sig varm :)

Jag hade planerat att sitta inne idag och titta pa tv men den har laggt av.... Jag vet inte om det ar for att det ar for kallt for sateliten att fungera eller om tv antennen har gatt sonder. Sa det far bli att titta pa Tv pa internet. Kanske lite Musikbyran eller svenska nyheter, vi far se vasd det blir.

I morgon ar det Superbowl har i Nordamerica sa det blir fest fran lunch till sent pa kvallen, mycket ol och chips...... ( inte sa mycket tittande pa American football eftersom jag inte ar sa haj pa hur det fungerar )
Tur att man dricker ol nar man tittar pa det ! ( Fast det blir nog inte mer an 3-4 ol eftersom jag jobbar klockan 8 pa mandag )

Torsdag.

Shauna har varit hos hennes foraldrar denna veckan och hon kommer hem imorgon. Jag har spenderat all min lediga tid pa jobbet, det har varit ganska langa dagar men jag var ju ensam hemma sa det var inte sa stor vits att komma hem pa kvallen......

Nu ar det dags att hoppa i sang sa jag orkar upp till jobbet i morgon.

Kommentarer
Postat av: Göran Nordin

Snygg soffa ni har köpt, men varför är det ryggstöd på den när du ändå bara ligger i den?
Det ärbra med SUPERbowl.

2007-02-05 @ 15:20:10
Postat av: Sandra

Du hur va d med d där att uppdatera bloggen?! ;P

2007-02-08 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback