Frid och Frojd ..... ( Nastan i alla fall )

Nu har vi flyttat fardigt..... Hur skont som hellst.

Internet, telefon och Satelit TV ar inkopplat. Allt ar fridoch frojd ..... Fast da paminde Shauna mig om att vi maste packa upp och sant med ...... ja ja.

Shauna's pappa hjalpte mig att flytta sa det var gott att man fick lite hjalp denna gangen. Jag ska ta lite kort sa fort som man kan se andra saker an flytt lador.

Det har varit mycket pa jobbet denna veckan oxa med arsmote och besok fran hela varlden. Jag fick forfragningar om en del bra jobb men tackade nej till alla ( For tillfallet )

Shauna klarade sin Examen pa Reflexology, sa hon kan borja jobba som reflexologist (???) medans hon gar klart skolan.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att ni flyttat klart och att internet funkar igen! Jag har saknat dig saaaaa mycket.. :) Halsa och gratta Shauna.. Kram

2007-02-23 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback