Nar det ar mycket jobb blir det lite blogg

Fredag,

Nu ar det slut pa arbets veckan. Gott.....

Jag glomde skriva att vi flyttar in i en ny lagenhet, samma gata som nu. Jag tror att lagenheten ar lite storre an den vi har nu. Det basta ar att den har Tvattmaskin och forrad i kallaren. + att vi har en sjyst uteplatts.
Jag har bara varit inne i Lagenheten 1 gang sa jag kommer inte riktigt ihag hur den ser ut men Shauna sager att den ar bra. Vi flyttar in om ett par veckor sa det blir kanske inte sa mycket bloggande innan vi har fixat nytt internet.

Torsdag,

Japp, rubriken sager val allt.

Det ar fortfarande -30 grader har och livet ar ratt sa jobbigt nar man inte kan vara ute.

Vi flyttar den 1:a Mars oxa, jag antar att jag ( vi ) far borja packa ner i flytt lador. Forutom det sa hander det inte sa mycket, Jag tror att varlden star stilla nar det ar -30 grader eller kallare.

Nu ar det dags for sangen,sedan ar det fredag, sista arbetsdagen denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback