New Address

Nu borjar vi komma till ratta har i varan nya lagenhet igen. Jag fick installerat Satelit TV i forra veckan. Jag investerade i en HD Satelit mottagare. Det roliga med det var att varan gammla skit TV som jag kopte i Toronto ( Vanlig TV ), Har HD kvalitet. Det hade jag ingen aning om sa det var en trevlig overaskning. Nu ser varan gammla tv ut som en splitter ny .......
Det har snoat har de senaste dagarna, det ar det varsta nar det blir varmre. Det borjar snoa som bara den. Vi har fatt 40cm till sedan i Fredags.

Tva sammre nyheter ar att en utav vara grannar i Rainy River. Deras Hus brann ner till grunden i Forra veckan, sa det har varit fullt upp med att forsoka fixa med klader, skor och annat. Jag tror att det var elektrisk brand fran kallaren.
Den andra daliga nyheten ar helt sjuk. Varan Hund ( Familje Hund ) Hos Shauna's foreldrar....
Shauna's pappa var ute och gick med henne och det var nagon sjuk person som trodde att det var en Cayotee ...... ( Jag vet inte riktigt hur eftersom hunden ar stor och vit, en Cayotee ar liten och brun ) I alla fall sa skot han hunden till dods. West, Shauna's pappa var knappt 100meter bort........
Helt sjukt.

Ny Address,

1-184 Evanson Street
Winnipeg, Manitoba
R3G 2A3, Canada

Samma Telefon Nummer

Kommentarer
Postat av: Sara

Men det ar ju helt sjukt! Det later ju inte klokt.. alltsa vad ar det for fel pa folk! :( Skicka lite kort pa nya lyan- jag ar saaa nyfiken. Kram

2007-02-28 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback