Nu borjar jag att trottna pa Vintern

Onsdag,

Vi har moss i lagenheten fortfarande. Sa vi har flyttat ut till Shaunas syster. Det blir nog inget bloggande pa ett tag.

Mandag,

-35 Grader imorse, Det ar ju inte direkt kul att ga till jobbet pa mandag morgon som det ar sa det hjalper inte nar det ar svin kallt. Plus att vi fangade en mus igar kvall ...... Det ar lite sma irriterande att de fortfarande springer runt.
Vi har inte borjat att packa an, vi far borja med det nasta helg istallet. Det ska bli gott att flytta kan jag saga.
Vi var pa fodelsedags fest i lordags hos min chef och hans fru ( hennes fodelsedag ). Vi kom hem vid 2 tiden och jag maste erkanna att jag var lite halv seg pa sondags morgonen. Tur att vi hade personal mote klockan 9 pa morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback