7 Dagar .....

Jag vet att det var ett par dagar sedan jag uppdaterade min blogg..... men jag tror nog att det ar nagon som dricker lite for mycket koskinkorva pa jobbet ...... Det var faktiskt "bara" 5 dagar sedan min senaste uppdatering, men tack for att du paminde mig att uppdatera min blogg Ingemar :)

Jag har inte varit ledig sedan .... jag tror det var tisdag forra veckan + att jag jobbade 40 timmar over helgen med massan.
Massan gick riktigt bra, mycket trevlig feedback fran besokare och utstallare. Jag var uppe pa scenen pa sondagen for att ge ut ett bord + stolar till en lotteri vinnare. Det gick riktigt bra..... ge mig en microphon och fria hander pa en scen ...... Jag tror att det var med pa TV ocksa, far se om jag kan fa tag pa bandet och lagga ut det har pa bloggen.
Jobbet gar bra annars, mycket att gora for alla butiks agare fran hela nord+syd amerika kommer pa besok nu i februari. Sedan har vi en massa till i borjan pa mars.
Nasta vecka ska jag designa om alla prislappar pa hyllorna och moblerna, det kanns som om det blir mycket ol drickande for att klara av det.

Jag var hos kiropraktorn i gar och forsokte fixa min nacke och kake som har varit lite konstig de senaste veckorna. Det slutade med ackupunktur som funkade direkt sa nu kan jag ata seg kola igen. ( inte for att det gar att fa tag pa seg kola har men..... )

Ja just det ..... jag kopte ett utav vara PUB bord ...... det passar perfect med alla ol jag har provat hittills :)
( hick,hick,hick )

Jag ar ledig i helgen, jag kommer nog att sova 95% av min lediga tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lungt med ölen.Angående mössinvasionen så finns det elektroniska musjagare som mössen avskyr,kostar omkring 200:-.Gå in påen järnhandel så hittar du nog en där.Om inte så kan du gå in på www.musfritt.nu

2007-01-24 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback