Helg

Sondag.

Nya Soffan .....
105234-90

Nya golv kuddarna.....
105234-92105234-91
Fredag

Japp nu var det helg igen, min vecka har varit ganska lang med allt som har pagatt.
Mossen verkar fortfarande vara pa g, men jag tror att rattgiftet har borjat verka for jag har inte sett dem sen i forrgar.
Vi haller pa att renovera varan butik, sa det ar mycket flyttande av mobler. Vi hade en utforsaljning av soffor + annat for att gora rum for de nya stilarna. 
Vi kopte oxa 5 stora golv kuddar (???) 80X80cm Jag ska ta kort pa dem senare idag.

Det far bli en updatering senare idag........

Kommentarer
Postat av: Sara

Soffan ar ju superfin! Jag onskar sa att jag kunde komma och halsa pa er.. Hur gar det med mossen? Ar de doda annu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback