Tisdag = Fredag = Tisdag

Jag vet att ni tanker att jag har tappat det lilla jag har kvar av min processor i huvudet men, jag tror att jag ar ok fortfarande.
Tisdag = Fredag = Tisdag ...... Tisdag = Fredag for att jag ar ledig imorgon och jag tror att jag kommer att ga ut och fira det ikvall med ett par ol :). Nu ar det anda problemet att jag jobbar bede Fredag och Lordag sa darfor ar Tisdag som en Fredag och Fredag ar saledes som min Tisdag...... Jag far nog ga och dricka ett par ol redan nu for att reda ut det har .......

Annars har veckan borjat bra, Jag haller pa att inreda en hel lagenhet och den maste vara klar innom ett par veckor. Jag haller oxa pa att forbereda infor massan som startar nu pa fredag.
Vi har -25 Grader kallt idag sa jag sitter inne just nu och vantar pa att det ska varma upp sig lite.....

Datorn har laggt av hemma sa det ska bli kul att se hur mycket det kommer att kosta att fixa den.....

Kommentarer
Postat av: Lisa Runesson

Undrar om du druckit för lite öl....

2007-01-10 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback