Weather, who needs it ?

Lordag,

Jag har haft en helt under bar natt ...... det var natt j*vla inbrotts alarm som var pa ute hela natten. 5 minuter varje halv timme...... sa det har inte bliv nagon somn alls...... kul att sta pa massa i 12 timmar idag .......
Det far bli till att oppna ol tidigare an beraknat :)

Fredag,

Just nu har vi - 44 grader ute ...... det ar svin kallt. Jag tror det ar allt jag har att saga just nu.
De sager att det ska bli kallare ute efter helgen .... kul !
Jag kommer att vara pa massan hela helgen sa det blir nog lite sporadiskt med uppdateringar tills efter helgen och om ni inte hor av mig sa har jag val frusit ihjal.......
image127

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit! -44 grader... det ar inte sant!?

2007-01-14 @ 20:48:27
Postat av: Sara

Hur gick det pa massan???

2007-01-14 @ 20:48:47
Postat av: Ingemar Kauppinen

Det är SJU dagar sen den 11/1!?

2007-01-18 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback