Weekend Update

Lordag,

105234-87

Fredag,

Nu har jag antligen borjat pa mitt nya jobb. Det har varit mycket nytt att lara sig. Jag var inne pa varan fabrik har i winnipeg och kollade hur vi tillvarkar vara mobler. Jag hann med att designa varan utstallning pa en mobel massa som borjar nasta vecka, det kommer att bli kul att vara dar hela helgen och representera foretaget.
Japp som sagt mycket att gora redan pa jobbet, vilket ar valdigt kul.
Pa den andra fronten har det inte hant sa mycket, jag ar ledig hela helgen sa det blir till att koppla av.

105234-86

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att det gar bra.. horde du att pappa aker till Tenerifa imorgon?? Lyxigt varre!

2007-01-06 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback