Glad Midsommar !!!

Tack till alla som onskade glad midsommar :)

Vi var hos Shauna's foraldrar i helgen. Jag var ute och Fiskade pa morgonen ( Vi fick faktiskt tillrackligt med fisk att alla kunde ata fisk senare pa kvallen )

Det blev inga bilder for jag han inte med att ta bade kort och fiska, en utav fiskarna var sa har stor
(-------------------------------------------------------------------------------------------) jag lovar.

image128

Sedan var vi ute och lekte pa floden lite med en utav Wes's leksaker.

image129

image130

Det Roligast hande pa vagen hem nar vi mitt ute i skogen var tvugna att sta pa bromsen for att det var en Bjorn som stod vid sidan av vagen, och for er som tror att detta ocksa ar en fiskehistoria sa lyckades jag att ta en bild pa den. ( jag ar valdigt nojd med min kamera !!! )

image131

Kommentarer
Postat av: Lars

Ser väldigt kul ut med vattenskotern. Skillnaden på boys toys o men s toys är bara prislappen. Kul att nin fick se liveframträdande av björnen, den ser ju snäll ut på avstånd.

2007-06-25 @ 11:29:57
Postat av: Sara

Gud vad haftigt med bjornen! Kram

2007-06-25 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback