Kallerstad ?

Fortsatt regn.

Det regnar har varje dag..... ibland i 10 minuter ibland hela dagen. Det borjar bli lite smatt trakigt.
Fast jag jobbar ikvall och fredag morgon sedan ar jag ledig. ( bara en dag men anda )
Jag hoppas att det blir bra vader sa att jag kan grilla pa baksidan och dricka lite kalla ol :)
Vi far se vad som hander. Det hander inget har for Shauna pluggar 24 timmar om dagen.
Fast jag tror att hon ar klar i slutet pa nasta vecka.


Jo vist ar det kallerstad pa bilden. Det finns val inget som ar mer svenskt an att sitta och slappa ute i kallerstad ???

Jag var hos Shauna's foreldrar i helgen, Shauna var tvungen att plugga sa jag akte ner med hennes syster Trina.
Det var grannarnas barns student bal sa det var ganska trevligt + att det var nagon som fyllde 40.

Vi har super varmt har 30-40 grader ( det var 27 plus grader har klockan 8 i morse ) Just nu har vi 36 Grader och sol. Jag vet inte hur varmt det ar i solen men jag haller pa att fa varmeslag.

Det hander inte sa mycket nu, vi ska aka till Minneapolis om ett par veckor sa det ska bli kul att komma ivag fran jobbet pa en mini resa :)

Kommentarer
Postat av: Sara

..och da kanske ni tittar in pa IKEA oxa! :)

2007-06-13 @ 10:41:52
Postat av: Andreas

IKEA ???? Vad ar det far nagot ????

Postat av: Lars

Härligt att vara i Kållerstad påminner om farmors ställe vid Lake of the Woods. Fick 1 gädda, 1 abborre samt en massa smått som vi släppte tillbaks.

2007-06-14 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback