Friday Swag

Nu var det fredag igen .... Jag ar ledig i helgen och jag maste saga att denna veckan har varit helt ok.

Jag salde mobler for over 100.000kr .... inte illa. + att vi fick lite ovantat "Friday Swag"
36 st Ol att dela pa ( vi var 3 ) sa 12 ol till mig, mycket bra start pa helgen.

Vi ska aka till Rainy River i kvall och hamta upp mustangen. Vi kommer val tillbaka pa lordag eftermiddag. Sa om det ar nagon som vill nagot sa ar vi hos Shauna's foreldra till 3 pa lordag.

Det har snoat som fan har igen. 30-40 cm pa 2 dagar sa nu ar vi in snoade igen, jag hade hoppats att det var slut pa vintern men ..... det var det inte !

Kommentarer
Postat av: Sara

Ring mig ikvall om du kan.. fick ditt meddelande. Jag kom hem typ 10 minuter efter du hade ringt! :(

2007-03-04 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback