Tradgard for mina tomater

Nu har vi antligen hittat varat hus !!! Inflyttning ar bokad till den 15 Januari. ( om vi far pengar fran banken )
Det blir mycket rum for mina tomater till hosten kan jag saga. Tomten ar jatte stor ( for att vara har ialla fall ).
Jag har lite bilder pa huset som jag ska lagga ut senare.
Annars hander det inte sa mycket har. Det snoade har forra veckan men idag ar det 6 grader och sol. Bilen var sonder lagom till att det var -10 grader ute sa det passade perfect att behova vara ute i minusgrader och forsoka lista ut vad som vad fel ...... det gick inte sa det blev en dyr resa till VW ...... Vad ska man gora ?
Bilen gar perfect igen sa man kan ju inte klaga.

Allt ar bra med Shauna, hon ar 27 veckor nu.

Kommentarer
Postat av: Lars

Grattis. Ser verkligen bra ut.

2007-11-11 @ 19:18:50
Postat av: Mamma

Vilken tomte? Jaså du menar tomten.....

2007-11-11 @ 20:11:58
Postat av: Mamma

Grattis äntligen husägare, Ja då vet ju du
vad du skall göra när du är ledig, odla tomater
eller?

2007-11-11 @ 20:13:42
Postat av: Sara

Vad roligt! Grattis till er bada.. Kram

2007-11-11 @ 21:49:32
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Ett stort GRATTIS från oss alla.Hoppas att banken är lika givmild som i Falkenberg.

2007-11-12 @ 11:58:07
Postat av: Andreas

Jo jag har hort att banken i falkenberg gar ut pengar till bade husvagn och sasongs platts :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback