17 September

Japp da var det dags igen......

Det var trevligt att vakna upp imorse, telefonen ringde klockan 8. Shauna var tvungen att aka till jobbet. Men jag han oppna lite fodelsedags presenter innan hon akte.
Det blir ganska lite fodelsedag idag for jag jobbar i kvall och Shauna jobbar nu pa morgonen.
Jag ska i alla fall fira med att titta pa Svensk TV ( Pa internet ), dricka Svenskt kaffe och ata det sista utav det svenska godiset jag har kvar. ( det ar ganska gammalt sa det kommer nog inte att smaka sa bra.....)

Vi hade lite fest har i Lordags, ett par kompisar fran jobbet. Vi borjade ganska tidigt men vi var alla ganska trotta sa det blev bara nagra ol. ( fast vi holl pa till 2:30 ). Det var ju tankt att vi skulle aka go-cart men det blev inget med det.

Forutom det sa blir det nog inget forann till helgen, Vi aker till Shauna's foraldrar for det ar fiske turneringen denna helgen sa det kommer att bli trevligt.

Det ar varmt har igen med 30 grader och sol igar, sa det blir lite konstigt nar man har pa sig troja och jacka pa morgonen......

Kommentarer
Postat av: Romeo Olsson

Många grattis på födelsedagen.

2007-09-18 @ 10:32:04
Postat av: Sara

Grattis brorsan (forlat en dags forsening men fortfarande inget internet!) Alla tankte pa dig igar.. hur smakade godiset? Och tartan jag skickade?? ;) Kram kram

2007-09-18 @ 11:26:40
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Grattis från alla här.

2007-09-19 @ 16:52:34
Postat av: Lars

Grattis. Lite öl o sprit gör ju att det blir samma mängd av huvuvärk, dvs lite eller ingen. Trött blir man ändå om man håller på till 02.30. Lycka till i fisketävlingen o hälsa alla.

2007-09-20 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback