Nytt Inlagg !!!

Ja ja, jag far val uppdatera min blogg da.....

Det har blivit host har, kallt pa natten och hyfsat varmt pa dagen. det ar faktiskt helt perfekt.

Vi haller fortfarande pa att leta efter hus, men vi ar lite mer krasna nu sa det kommer nog att ta ett tag. Fast det gor inget for vi har det ganska bra i varan lagenhet.....

Nasta helg ar det Rainy River Walleye Tournament igen, sa vi kommer att vara dar hela helgen. Om det inte ar for kallt tror jag att jag ska forsoka ta mig ut och spela lite golf ocksa. Det ar lite svart att halla i klubborna med mina brutna fingrar men det gick helt ok forra helgen......

Hoppas att allt ar bra med alla hemma i sverige...... Tack for alla komentarer det ar trevligt att hora att alla har det bra hemma..........

Kommentarer
Postat av: Doris Almén

Kallt här oxå, jag cyklar till jobbet! Hus = mycket jobb! Kram moster Doris

Postat av: Doris Almén

Hej! Vi vill gratta dig på din födelsedag i dag! Hipp hipp hurra! Moster Doris med familj

2007-09-17 @ 08:05:34
Postat av: Anonym

GRATTIS! hurra, hurra, hurra! kram från danne och ia

2007-09-17 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback