Kunga middag

Det kanske inte direkt ar en kunga middag men det smakade bra i alla fall......

Det blir ganksa jobbigt att klara av allt har hemma, jobba heltid, laga mat, ta hand om bade Shauna och Lilla Ella, Jag slipper i alla fall att tvatta (Shauna's mamma har varit har i helgen och hon tvattade sa det var perfekt)
Vi har diskmaskin i varat nya hus och det ar ju vart hur mycket penger som hellst for jag kan inte tanka mig hur jobbigt det skulle vara att diska allt med !!! (man glommer ju ganksa fort att man faktiskt diskade allt for bara nagra veckor sedan)
Ja ja livet gar vidare som man sager, nu har Ella gatt och lagt sig sa jag och Shauna ska sitta och mysa i soffan.

image198


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför öppnar du inte en hamburgerbar?
Andy´s Hamburger där kan du ju använda
tomatjävlarna.....

2008-02-19 @ 11:09:09
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Välkommen i mansgrisklubben,nu är det bara att ställa in sig i ledet.Snart får du stryka tvätten med.Skönt att det snart är husvagnssäsong.Då slipper man allt hemmapyssel.Bara sitta i förtältet med en treliter tetra pack rödvin(Rioja)Hälsa familjen från Rays.

2008-02-19 @ 16:39:35
Postat av: Sara

Maste du snacka om diskmaskin!!?? *arg*

2008-02-19 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback