jobbigt varre

Ja om det inte var nog med att jag var sjuk forra veckan sa blev det inte battre nar Shauna blev sjuk i mandags kvall. Vi var uppe allihopa fran klockan 02:30 tills idag torsdag. ( det kanns sa iallafall )
Det var val jobbigt for lilla Ella att hon inte kunde gosa med mamma hela natten som normalt, utan hon fick noja sig med mig. Jag jobbade ju med under dagen sa jag var ju ganksa trott kan man saga. Ta hand om bade Shauna och Ella var ett litet aventyr kan man saga. Shauna mar battre idag och hennes feber ar nastan borta sa det ar ju skont. ( jag kanske till och med kan sova inatt )

Det ar fortfarande vinter har med -35 grader i natt, sa det ser inte ut som om det blir var har denna veckan heller.

Jag har lyckats att hinna med att bygga en koksbank med denna veckan ( jag kommer inte ihag nar jag gjorde det men den ar klar i alla fall) Jag ska bara mala den sedan kommer det lite bilder pa den.

Varan bil ar inne pa verkstaden denna veckan och jag har en liten golf som lane bil, Den ar ju inte anns halften sa stor som passaten och jag kanner mig klaustrofobisk varje gang jag kor runt i den. Jag hoppas att jag far tillbaka passaten snart.........

Kommentarer
Postat av: emelie

ha en fin dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback