Trip, trip, trip

Japp man vet att varen ar har nar den arliga Minneapolis resan ar bokad. Det bli nasta vecka med Baseball (Toronto Blue jay's vs. Minnesota Twins) Norma,Wes, Jag, Shauna, Ella, Trina och Kyle aker. Det ska bli riktigt kul och jag behover verkligen lite ledigt......
Man vet ocksa att varen ar har nar de stanger alla Highways ner till usa p.g.a. att det ar oversvammning i hela sodra manitoba och norra north dakota/ minnesota. sa jag vet inte riktigt hur vi ska ta oss ner dit.... kanske med bat ???

Ja just det vi hade ju denna supergoda Appelpaj i forrgar med...... guuuuud vad gott.
Appelpaj ar val lite varaktigt med.....


Kommentarer
Postat av: Conny Ray (Falkenberg)

Man vet att det är vår när det spelas SM final i hockey!

2009-04-09 @ 12:46:33
Postat av: Mamma

Är den hemmagjord?

2009-04-09 @ 17:19:12
Postat av: Sara

Gudomligt gott! Sjalv sitter jag och kakar ostbagar och jordnotsringar det ar inte heller sa dumt. Kram

Postat av: Andreas

Ja visst ar den hemma gjord !!! synd bara att jag inte skrev ner receptet.....

2009-04-10 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback