Wow

Jag laste precis en artikel om all oversvammning, det star att "800 square kilometres of land is now flooded"
 800 kvadrat kilometer av land ar oversvammat just nu...... helt otroligt. Vi korde igenom allt detta pa vag ner till Minneapolis och har ar nagra bilder pa borjan av det ( det blev for morkt dar det var som varst sa det blev inga bilder )
Varsta oversvammningen sedan nagon gang pa 1800-talet......

Detta ar en bild pa motorvagen sodergaende vag var helt under vatten, vi korde (typ 1km/h) igenom det mitt i natten pa vagen ner till Minneapolis jag tror det var 30cm hogt, hur laskigt som hellst var det.....


Vatten sa langt ogat kan na.....




Det var ungefar som om nan hade lagt en korbana mitt i havet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback