Ny Dorr... + lite andra nya saker

har ar en bild pa den nya dorren som jag satte in for nagra veckor sedan, det ar lite mer att fixa med baksidan innan det ar fardigt men.... det far bli senare i sommar tror jag.





Och sa har blev det efter jag renoverade koket.

Dar kylen star var det en dorr oppning innan,


och till vanster var det en vagg innan..... (och dar den nya dorren ar, till baksidan, var det ett fonster)


man ser det battre pa denna bilden..... (till hoger var den gammla ingangen till koket)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser ju jattefint ut! Jag vill sa garna komma och halsa pa.. jag fortsatter att jobba pa lotto vinsten! ;) Puss Kram

Postat av: Lars

Ser riktigt bra ut.

Det har du gjort bra.

2009-06-13 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback